måndag 24 augusti 2009

Skepnader

Ja, men jag skojade ju bara. Inte om det där att söka jobb, det är det fullaste allvar med, och jag fick nyss veta att det blir inspelning då jag ska köra olika röster (framför allt en viss björns) i en studio nästa måndag. Helst vill jag även ha det riktiga jobbet som är utannonserat och ska göra mitt bästa för att övertyga dem.

Men det andra pajaseriet med bilder på brorsan Janne och mig som jag lade in här igår var bara tok. Ingen av mina bröder heter Janne, utan den här "personen" är mitt alterego som kom till i samband med ett Halloweenfirande för ett par år sedan.

Jag har spelat många olika roller i mina dagar, men aldrig som en karl. Privat har jag alltid sagt att jag inte för mitt liv skulle vilja kl
ä ut mig till en man och vara ful, det räcker med att busringa med en karl-röst.

Men till den här festen överraskade jag både mig själv och de andra genom att gå in och ta för mig. Rösten, stegen och gesterna satt som en smäck och flera av gästerna undrade var det var för en fräck djävel som trängt sig på och någon var t
ill och med nära att mota ut mig, innan de såg att det var värdparets mor och svärmor.

Nu ska jag vara mig själv för en stund och förvandla den hemlevererade korgen med Transparence Blanc till äppelmos och inte hålla på med en massa annat trams.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar