söndag 23 augusti 2009

Voices

Jag skulle söka ett jobb och pratade med en ansvarig om detta på telefonen i fredags. Av någon anledning så kom det sig att jag erbjöd firman helt andra tjänster och det slutade med att de (och nu citerar jag) "verkligen gick igång på detta". I morgon får jag veta när vi ska spela in och jag kommer så klart att rapportera vad det egentligen handlar om.




Annars i afton har en av mina bröder (min tvillingbrorsa) och jag lajjat med att "cartoona pictures" på en rolig site. Vi provade med olika bilder, satt och skickade till varandra och garvade. Den här bilden på Janne tog min dotter här hemma när han skulle knyta sin slips som inte gick så bra. Fotot på mig är från Lögarängen förförra sommaren.



Och så här blev de tecknade bilderna! Jag chickade ur och använde fotot som jag har här i bloggen, medan Janne valde en där han skulle föreställa en stekare.






1 kommentar:

  1. Det finns en liten Drag King/Drag Queen i oss alla! ;)

    SvaraRadera