lördag 23 januari 2010

Ego

Det här är jag, målad av konstnären "Klošaras" ( Anatolijus Michailovas) från Kaunas, Litauen. Fast jag har inte blåa ögon utan gröna, och när jag påpekade det efter en snabb sittning så menade han att det var symboliskt. Han upplevde att jag trodde för gott om människor, min blick var blåögd helt enkelt, och så har det nog definitivt varit.

Men vem vill inte tro på den goda viljan?





Det här är också jag, eller rättare sagt delar av mig i min outfit för dagen. (jag, mig, min i samma mening, man förstår att en del personer avskyr bloggar.)








Mossgrön collegetröja - Design D&M 1999

Svarta träningsbyxor
- Competition

Grå halsduk
- Okänt inköp

Svart jacka - Nike

Bruna kängor - Caterpillar (för övrigt också inköpta år 1999)

Fem låtar på repeat under promenaden:

This is the Life - Amy Mc Donald

Turistens Klagan - Cornelis Vreeswijk

ZZ Top - La Grange

Smells Like Teen Spirit - Nirvana

Klappvalsen - Groupa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar