måndag 11 januari 2010

Slantar

För att få cash måste man ha fler sidvisningar och det får man genom att skriva bra. (?) Nej, jag skall inte prata illa om bloggare som får tusentals kronor i månaden genom att skriva fniss, gucci, fulaste människan jag sett och andra saker, de har ju gjort sig ett varumärke och vad är det att vara avundsjuk på. Get your self an own, Suz, instead för att som sagt gnälla! Ett varumärke alltså.

Men det har jag ju redan sedan många år och det är att jag skriver till mig själv, som om jag läste min blogg. Andra gånger är den direkt riktad till de läsare som jag vet tittar in ibland och då har jag oftast lagt in något från Youtube. Som sjukskriven marknadsförare vet jag att det inte är ett dugg bra varumärke och att jag borde engagera mig mera för att få bloggen att betala sig. Först och främst genom att lägga in reklam, men det har aldrig varit intressant tills nu när jag sålde mig till mammon.

Apropå det så har jag fått kontakt med en grym släktforskare. En expert! Nu råkar vi vara släkt långt tillbaka i grenarna och vår gemensamme anfader var lite...speciell. Hans dotter blev för övrigt beskylld för "20 åhrs bohlande med sielfwa sathan."

Tänk att man kunde skylla kvinnor för såna här saker om man var svartsjuk/ville bli av med dem! Som tur var klarade sig Kerstin från att bli dömd för häxeri, det fanns inga bevis för anklagelserna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar