lördag 9 januari 2010

Status lördagen den 9 januari

- Konstaterar att det är varmare idag än igår


- Slår på datorn


- River fram och klär på mig dagens outfit: En svart t-shirt med massor av sponsortryck framtagen till den
litauiska konstnären Klosaras vernissage i Västerås 2002, svarta långkalsonger, svarta tubsockor och en grå munkjacka.


- Tror att det är söndag för att det känns som en sådan


- Gör en balja kaffe (varför säger man så ibland?) och fr
ukost till det. Inte tvärtom.


- Sätter mig vid datorn, struntar i att läsa nyheterna och spelar istället ett parti Canasta


- Som blir till flera och plötsligt har en stor
del av dagen gått


- Planerar inköp av ny kamera.


- "Hänger" på Facebook


- Lagar lunch/middag - Tagliatelle med gräddig baconsås - äter och skrattar med Erika


- Råkar se mig själv i spegeln när jag går i genom hallen och konstaterar att den slarviga håruppsättningen och "lediga" klädseln är a
llt annat än snygg. Upplever mig som rent av sjaskig, men gör ingenting åt det


- Hänger på Facebook, ingen poker idag då jag cashade in min vinst + spelpott i förrgår


- Ser på "Stjärnorna på Slottet" som är mycket bra och undrar var Meg Westergren har köpt sin klänning som hon bär till middagen


- Hänger på Facebook tills "Kommisarie Lewis" börjar på SVT1 och planerar inköp av ny kamera


2 kommentarer:

  1. miss you

    jag får väl cykla till stan i sommar..
    så vi kan stana lite..

    kallt nu.. men rätt vackert endå

    SvaraRadera
  2. Miss you too, bejbi .. Klart vi ska stana. Vill grilla korv i din öppna spis också

    SvaraRadera